11 September 2015

♥ pol desetletja ♥


Eh moj mali, staraš se. Tolaži me le misel, da to počneva skupaj. Skupaj se  učiva in popravljava napake, skupaj uživava in se boriva – včasih eden za drugega, včasih eden proti drugemu. Ampak dobro veš, da ne glede na vse, te imam najrajši na svetu.

Zdaj po petih letih ti lahko končno rečem dec. Nekateri pravijo: "hovawart dozori pri treh letih", jaz sem zdaj prepričana da šele pri petih. Ne toliko v izgledu kakor v tej njihovi 'buči'. Razlika je ogromna, tako velika, da so jo opazili že vsi moji domači.

Ko delaš trikce dobiš poseben pogled, tak pameten. Narediš karkoli, velikokrat še več kot od tebe pričakujem. Tvoje oči so resnično ogledalo tvoje duše. Včasih žalostne skupaj z mano, večinoma super vesele, občasno zaščitniške, … vse to se ti vidi v očeh.
 

"Pamet" končno uporabljaš v koristne namene. Ne oziraš se več za vsakim piskajočim cuckom. Izogibanje tečnemu lajanju »ketnarjev« prav tako obvladaš, a kljub vsemu nisi zgubil hrbtenice in ko je potrebno odreagiraš (nikoli prvi). Pravi čuvaj si, nikoli posebej učen za ta poklic. Pridno opozarjaš tujce, ki vstopajo na naše dvorišče a po njih nikoli ne skačeš ali vlečeš za hlačnice. Iz vse situacije pametno uvidiš, da si mogoče na obisk dobil dodaten par ali dva rok za masažo. Te se nikoli ne braniš in če si še posebej zadovoljen znaš tudi zaprest kot muc.

Pol desetletja je že mimo in vem da prihaja še petkrat toliko let :) se že veselim dela s teboj, sploh neveš kakšne načrte imam! Letos si mi dokazal veliko stvari, meddrugim tudi da se znaš zelo lepo obnašat tudi izven svojega poznanega teritorija, znaš ignorirat, povelja jemlješ resno, pridno delaš "šnofanje", vsi drobni trenutki zaradi katerih sem skoraj počila od veselja, in še in še ...

Moj sonček. Moj bumbar. Moj bučman. Moj Aston  hvala ti za vse! Vse najboljše mali!

 
Vse najboljše še vsem ostalim iz Astonovega legla! Vzrediteljica je naredila skupinski album vseh naših petletnikov, povezava do albuma je TUKAJ.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
V torek naju čaka izpit 1. stopnje tečaja Delo z nosom. Kako se bova odrezala pa še sporočim :) doma pridno vadiva, tudi na tečju nama gre dobro ...

No comments:

Post a Comment